Procedura zwrotów

W przypadku dostarczenia niewłaściwych produktów, należy jak najszybciej skontaktować się z naszym działem sprzedaży poprzez wypełnienie poniższego formularza lub kontaktując się z nami pod numerem telefonu +31 852736575. Jeżeli klient popełnij błąd i zamówił niewłaściwe produkty, nie ma możliwości zwrotu produktów.

Retouren

Procedura zwrotu dostarczonych produktów:

  • Dostarczony produkt musi zostać sprawdzony przy odbiorze
  • Podczas odbioru klient jest zobowiązany sprawdzić następujące punkty:

-czy dostaczono zamówione produkty

-czy zgadza się ilość produktów

-czy można stwierdzić widoczne uszkodzenia wynikające z transportu?

-czy produkty spełniają wymagania dla celów normalego użytkowania lub/i dalszej działalności handlowej

 

  • Klient ma obowiązek bezzwłocznego zgłoszenia widocznych wad i uszkodzeń na dokumencie przewozowym, fakturze lub potwierdzeniu dostawy.
  • Wady ukryte należy zgłaszać do ESTG w ciągu trzech dni roboczych po otrzymaniu dostawy za pomocą poniższego formularza.
  • Zgłoszenie dostawy niezgodnej z zamówieniem po trzech dniach roboczych od daty dostawy nie będzie rozpatrzona.
  • Zwrot produktu jest możliwy jedynie jeśli produkt jest w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu, nie jest używany ani uszkodzony
  • Jeżeli nastąpiła dostawa niewłaściwych produktów lub niewłaściwej ilości tych produktów, ESTG ponosi odpowiedzialność za odbiór produktów.

 

Prosimy się o zapoznanie się z zawartością Regulaminu, warunków i postanowień na naszej stronie, artykuł 8 „Wady”.

Klijknij tutaj aby zapoznać się z Regulaminem.

 

Formularz zwrotu:

Formulier retouren

* wymagane pola

Wysłanie powyższego formularza oraz zdjęć oznacza zgodę na przetwarzanie tych danych w celu rozpatrzenia i wykonania praw związanych z reklamacją.