Pytania - FAQ

Pytania - FAQ

 

Moje dane:

-chcę utworzyć konto

Kliknij tutaj aby utworzyć konto i zamawiać w naszym sklepie internetowym.

-chcę zmienić hasło

Kliknij tutaj aby zmienić hasło. Przy wyborze ‘zapomniałem hasło’ twoje hasło zostanie zresetowane i otrzymasz link do ustawienia nowego hasła.

-chcę się zalogować

Kliknij tutaj aby złożyć zamówienie czy też zmienić dane w swoim profilu

 

Zamówienia

-Jak mogę sprawdzić dostępność produktów?

Na stronie z produktami można łatwo zobaczyć ilość dostępnych produktów pod przyciskiem ‘Dostępna ilość produktów’. Może się jednak wyjątkowo zdażyć, że artykuły w momencie zamawiania nie są dostępne lub są w trakcie transportu do nas.

-Jak używać zamówień z Quick Order?

Można umieścić produkty w koszyku zamówień poprzez wyszukiwanie przez numer lub nazwę produktu. Tutaj można w łatwy sposób wybrać żądaną ilość produktu. Wybierz następnie ‘Do koszyka’ aby wszystko za jednym razem umieścić w koszyku zamówień.

Możliwe jest też zciągnąć zamówienie przez listę cenową:

  1. Idź do ‘Moje Konto’
  2. Zciągnij ‘Moja lista cen’
  3. Otwórz plik Excel i wypełnij w kolumnie B ilość zamawianych produktów
  4. Zachowaj ten plik
  5. Załącz plik w Quick Order pod przyciskiem ‘wybierz plik’
  6. Naciśnij przycisk ‘importuj’
  7. Produkty zostaną umieszczone w koszyku

-Jak złożyć zamówienie?

Jeśli masz aktywne zarejestrowane aktywne konto, można składać zamówienia poprzez umieszczanie produktów w koszyku za pomacą przycisku ‘Do koszyka’.

Chcesz szybko i łatwo zamawiać? Składaj zamówienia przez ‘Quick Order’.

Przez ‘Quick order’można składać zamówienie ze spersonalizowanej listy cenowej (własna lista cenowa jest dostępna na stronie ‘Moje konto’.  Po zciągnięciu spersonalizowanej listy cenowej należy wybrać żądaną ilość produktów i następnie zaimportować plik na stronie.

-Czy mogę zmienić coś w moim zamówieniu?

Oczywiście może się zdażyć, że chcą Państwo poprawić dane zamówienia, dotyczące na przykład daty dostawy czy też produktu. W takim przypadku prosimy o kontakt:

Tel: +31852736575

E-mail: sales@estg.nl

 

-Czy mogę anulować moje zamówienie?

Niestety nie można anulować złożonego zamówienia. Zobacz nasz Regulamin

Oczywiście może się zdażyć, że chcą Państwo zmienić dane zamówienia. W takim wypadku prosimy o kontakt:

Tel: +31852736575

E-mail: sales@estg.nl

 

-Czy mogę odroczyć płatność?

Płatność musi być dokonana przed wysłaniem Państwa zamówienia.

-Czy mogę zarezerwować produkty?

Można zarezerwować produkty przy dokonaniu zaliczki w wysokości 10% wartości zamówienia. Całość zamówienia musi być jednak opłacona przed wysłaniem zamówienia.

-Czy mogę zciągnąć listę z cenami?

Całkowitą listę cen można znaleźć pod ‘Moje konto’, tutaj można zciągnąć aktualną listę całego asortymentu.

Uwaga: nasze ceny regularnie się zmieniają, może się zatem zdażyć, że zciągnięta lista nie zgadza się z cenami w naszym sklepie internetowym. Nasze ceny na stronie sklepu internetowego są cenami aktualnymi.

 

Płatności

-Czy mogę zapłacić fakturę przez e-mail?

W dniu dostarczenia zamówienia faktura jest automatycznie przesyłana na podany przez Państwa adres e-mailowy. Mogą państwo zmienić swój adres e-mailowy pod ‘Moje konto’.

-Czy mogę uzgodnić odroczony termin płatności (zakupy na kredyt)

Prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży:

Tel: +31852736575

E-mail: sales@estg.nl

 

-Jakie są sposoby płatności?

Dokonaj płatności przy podawaniu zamówienia. Po dokonaniu zamówienia możemy natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia.

Przelew bankowy. W tym przypadku zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu Państwa przelewu na nasze konto.